Вируси


                                         Вируси
                                         (разказ)    
    Докато по-можех, ме плашеха със спин-вирус. Сума жени пропуснах! До лани ме плашеха с над 240 вируса. Ядох чесън. Сега заради един вирус с корона, от 2 метра ме заобикалят.
    Симитли 20.05.2020 г.

    ПП - написах този разказ, защото има много хора, които не обичат да четат повече от пет изречения!

    ПП 2 - По повод коментара на моя приятел, адашо Благой Айков, ще напиша нещо. А коментарът е следния. Цитирам:
    "Адаш, винаги съм се възхищавал на твоята проницателност и магията с която ни докосваш, за да се замислим и осъзнаем, че ние също сме вируси в тялото на един или много други виртуални великани!"
    Благодаря, адаш! Предизвика ме и аз да се замисля какви микроорганизми в телата на други виртуални великани  сме ние хората. Страхувам се, че спрямо природата наистина сме вируси, като с начина си на живот я унищожаваме. Надявам се обаче, че Бог и природата са създали между нас и други микроорганизми, които са полезни за тялото, в което живеем! А както знаем, във всяко тяло живеят полезни и вредни микроби, които се борят за да го овладеят. Знам, че нищо не знам за имунните системи, но така си го представям.
    Друг виртуален великан, в чието тяло живем, е държавата. И когато във важните органи преобладават вируси, тялото сериозно боледува. Съжалявам, но България е на път в такова състояние да векува!
    Да не пиша повече?! 
    Или да понапиша за други великани, като съюзи и международни организации, в които "малката" ни държава членува? Малка, малка, ама вирус!
          

Коментари

Популярни публикации от този блог